HTML

Zdrasztvútye! - vagy hogyishívják...

2013.03.24. 16:30 Vércse Úr

Elhatároztam, hogy megtanulok oroszul - bármit is jelentsen ez a mondat.

Egy ideje azt érzem, hogy érdemes lenne még egy nyelvet megtanulni az angolon kívül. Mindig is úgy tartották rólam, hogy jó nyelvérzékem van. Angol nyelvvizsgámat 2006-ban szereztem, most 23 éves vagyok. Sokat gondolkodtam, hogy mi lenne a helyes módszer, s végül úgy döntöttem, hogy "otthon", egyedül megyek neki a "Nagy Medvének".

Mivel azonban nem akartam egyből a "málnásba rohanni", igyekeztem utánanézni, hogy miként lehetek sikeres.

Sok forrást igyekeztem egyszerre behozni, de a legnagyobb hatást Benny Lewis: Nyelvhack c.könyve gyakorolta rám. Ha nem is fogok egyik országból a másikba utazgatni, már akkor is megéri elolvasni. Mindettől függetlenül a nyelvtanulás elkezdéséhez a legtöbb szerző az alábbi dolgokat tartja fontosnak:

1. motiváció
2. pontos fejlődési terv
3. célok aprólékos és minél pontosabb felvázolása
4. időbeosztás
5. a nyelvvel való állandó foglalkozás

Minderről miért is kell blogot vezetni? :)

Szívesen várok tapasztalatokat, lelkesítő hozzászólásokat, vitatkozok olyanokkal, akik szintén hasonló cipőben járnak. A jövőben -szándékom szerint- ezen felület szolgál majd naplóként, itt írom majd le fejlődésem -remélhetőleg nem túl rövid- történetét.

Akkor hajrá!

Szólj hozzá!

Címkék: startup kilövés

A bejegyzés trackback címe:

https://oroszul.blog.hu/api/trackback/id/tr355165882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása